zondag 24 maart 2013

Femke




 Hallo bloggers!

Eindelijk nog eens een berichtje van mijn kant. Onze trouw zuigt al mijn vrije tijd op, weinig tijd om te knutselen maar het is voor een goed doel!
Begin deze maand werd Femke geboren, een zusje voor Jelle. Toen ik het geboortekaartje zag, wist ik meteen welk papier ik uit mijn voorraad ging halen! Het geboortekaartje bestond uit een doorzichtige plastic. Ik wou meteen een vensterkaart maken!  Het is uiteindelijk een dubbele (voor- en achterkant) vensterkaart geworden en vooraan zitten er pareltjes is. Een schudkaart noemt men dat dan.  
Verder maakte ik ook weer een babyschoentje, zoals voor Kaat. Dit keer bewerkte ik de cardstock eerst zelf met twee bloemenstempels en embossingpoeder. In het kadootje, twee paar sokjes. Alles mooi inpakken in cellofaan en klaar voor de babyborrel!

Geniet nog van jullie zondagnamiddag,
Charlotte






Hello bloggers

Finally another blog post. Our marriage is getting all my attention for the moment, so not a lot of crafting time for the moment.
Earlier this month, Femke was born. She is the little sister from Jelle. When I saw the birth card I knew immediately which paper I wanted to get out of my closet! The birth card existed off plastic, so I’ld like to make a window card! Actually a double window card (front and back) and I added pearls in the front windows.
Further I also made again a baby shoe, like for Kaat. This time I stamped the cardstock myself and embossed the images. I wrapped two pairs of baby socks, packed everything together in cellophane and ready for the baby shower!

Enjoy your Sunday afternoon,
Charlotte 




5 opmerkingen:

Mieke zei

Super leuk gedaan! En het papier past perfect bij het geboortekaartje :-) Mooi!

Christine zei

Wat is dit mooi en goed passend bij het kaartje! Nog veel plezier met de voorbereidingen van je huwelijk!
Liefs
Christine

Marjan zei

Goh, wat een onwijs leuke kaart is dit! Samen met het babyschoentje een cadeautje waar je mee aan kunt komen!

martina's kaartjes zei

wat een leuke creaties! heel erg geslaagd !
tja, soms moet je andere prioriteiten stellen en dan wordt het andere een beetje verwaarloosd ! geen probleem hoor, wij blijven hier
grtjs, martina
x

Mariëtte zei

Wat een super leuk kado. Je brengt me op een idee. Nu eerst op zoek naar een patroontje. Groetjes mariette