donderdag 6 juni 2013

uitslag huwelijkscandy

Hoi allemaal!

Hier dan eindelijk de uitslag van de wedding candy!
Ik kreeg vier prachtige kaarten toegestuurd. Bedankt Gerjanne, Jaimie, Yvette en Mieke! Het zijn echt prachtige kunstwerkjes en staan op een ereplaatsje te pronken!



  En dan nu de winnaar….


tromgeroffel....
















Proficiat Mieke! Het handgeschept papier en enveloppes uit Amalfi komen jou richting uit! 

Ik hoop jullie snel weer met een creatieve post te kunnen verrassen. Heb ondertussen heel wat toffe nieuwe materialen verzameld en kijk er zo naar uit om er terug in te vliegen! (als een dag nu eens uit 48u zou bestaan...)

Groetjes,

Charlotte

4 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Proficiat aan Mieke en ook de andere dames hun kaartjes zijn prachtig !

Groetjes, Jaimie

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor de winnaar! Mooie kaarten hebben jullie ontvangen.
Blijkbaar is de mijne niet aangekomen?
http://mijncreatievewereld-annerieke.blogspot.nl/2013/04/voor-het-bruidspaar.html
Jammer...ik had hem zelfs afgegeven op het postkantoor, maar misschien heb ik buren in de straat bij jullie blij gemaakt, ;-).

Groetjes Annerieke

Mieke zei

Oh wat leuk! Dank je wel!! XXXXX
Ik kijk uit naar je nieuwe kaartjes :-D

laurie zei

awesome cards!