dinsdag 9 juli 2013

vogels - birds



Hoi allemaal!


Vandaag toon ik jullie de kaart die ik maakte voor de verjaardag van mijn vader. Mannenkaarten zijn toch steeds een hele uitdaging nietwaar? Ik zag deze kaart bij Hannelie en had meteen een idee voor een eigen interpretatie. Ik moet duidelijk nog heel wat oefenen met mijn instant setter voor de perfecte gaatjes die allemaal even groot zijn (hoe moeilijk kan dat zijn!?) Verder gebruikte ik mijn vogeltjes-op-een-tak  stempel, enkele splitpennen en de rode vogeltjes stanste ik uit een restje rood vilt.
Liefs,
Charlotte




Hi to all!

Today I show you the card I made for the birthday of my father. Man card are still so difficult don’t you think so? I saw this card on Hannelie’s blog and immediately I had an idea for my own version of the card. I clearly have to practice a lot more with my instant setter for perfect holes with the same diameter (how difficult can it be?!). Further I used my birds-on-a-branch stamp, some cotton pins and the red birds I cut out of a leftover of red felt. (The back of the card says ‘Made with love, Given with love’ in Dutch)
Love ,

Charlotte


8 opmerkingen:

Karin zei

Leuk kaartje, Charlotte, zeer geschikt als mannen-kaart!
Groetjes

Mieke zei

Gaatjes even groot prikken is moeilijk he, heb ik ook al ondervonden!
Wat een mooie kaart is dit, heel leuk met die vogeltjes. Ook het stempeltje op de achterkant vind ik echt heel erg leuk!

Yvette zei

Mooi kaartje, Charlotte. Het vogeltje op de achterzijde met de mooie tekststempel ( van bij Elke he!) vind ik een leuk idee.
grtjs,
Yvette

Marjan zei

Gaaf!! Een pracht van een CAS kaart voor je vader.

GerJanne zei

Ha Charlotte,
wat een fijn kaartje! Echt een heel mooie! Zo lief die kleine vogeltjes....
GerJanne

Christine zei

Knappe kaart Charlotte en ideaal voor een man!
Liefs
Christine

Annerieke zei

Wat zijn de vogeltjes leuk Charlotte! Erg leuke kaart.

Groetjes Annerieke

Sofie zei

Inderdaad, mannenkaarten zijn altijd zo moeilijk! Maar deze is wel knap hoor.