maandag 19 augustus 2013

zwart-wit huwelijk / black and white wedding

Hallo daar!

Onze vakantie zit erop. Het was maar een korte (wij hadden 3 weken Italië in mei!) maar erg leuk. Zaterdag sloten we af met een leuk huwelijksfeest. Ik maakte het koppel deze kaart. Ik inspireerde me op de uitnodiging: zwart-wit. Ik had echt moeite met vooraan geen kleur te gebruiken! Ze gebruikte ook kalkpapier en dat heb ik ook laten terugkomen. Binnenin schreef ik nog ‘Vlinders in de buik, hoofd in de wolken, jullie zijn getrouwd! Proficiat’” :)

Benieuwd wat jullie er van vinden!
Charlotte




Hello over there!

Our holiday ended. It was short (we had already 3 weeks in Italy in May) but nice. We ended Saturday with a great wedding party! I made this card for the couple. I was inspired by the invitation: black and white. I found it really difficult don’t using any other colors! They used calk paper, so I had to use it to. ‘In de wolken zijn’, means something like ‘to be in heaven’ in Dutch.

Love to hear your opinion on this one!

Charlotte



5 opmerkingen:

Diny zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!

Groetjes Diny

Mieke zei

Oh die is echt heel leuk! Hele mooie!

Sofie zei

Leuk dat je je altijd inspireert op het originele. Zeer mooi hoor, perfect!

Yvette zei

Mooie kaart. Ik probeer ook altijd de aankondiging als inspiratie te gebruiken. Het is je zeker gelukt! Ook mooi zoals je de binnenzijde hebt afgewerkt.
grtjs,
Yvette

Karin zei

Schitterende kaart, héél mooi! Bedankt om volger te worden! Ik heb al eens een kaartje van jou als voorbeeld genomen, maar deze zie ik ook wel zitten!!
Groetjes