woensdag 5 maart 2014

vlaggen - flags

Hoihoi!

Na mijn triestige blog post van maandag, tijd voor een meer opgewekte kaart! Afgelopen weekend stond er weer een 30 jaar feestje op de agenda. Ik maakte voor het feestvarken deze kaart. Ik wilde al lang eens een vlaggenlijn maken met washi tape, zoals ik er al veel heb zien voorbij komen op andere blogs. Ik vind het best een feestelijke kaart geworden.

Groetjes,
Charlotte



Hello!

After a sad blog post on Monday, today I show a much more cheerful card. Last weekend we had another 30 birthday party. I made this card for the birthday girl. A long time I wanted to make this flags with washi tape, like I’ve seen them on a lot of blogs. It became a very festive card.

Best,

Charlotte

5 opmerkingen:

Margo zei

superleuk kaartje met al die vrolijke vlaggetjes !
Liefs
Margo

Diny zei

Heel erg leuk gedaan!

Groetjes Diny

GerJanne zei

Ziet er leuk uit!!
Groetjes,
GerJanne

Yvette zei

Leuk die vlaggetjes van washi tape!
grtjs,
Yvette

Karin zei

Mooi kaartje, ik heb ook al vele rolletjes washi tape, ze zijn zo leuk om op kaartjes te gebruiken, en gaan nooit vervelen, vind ik!
Groetjes, Karin