zondag 29 juni 2014

Jule



Hoi allemaal!

Deze week werd het eerste achterkleinkind in mijn familie geboren! Ik ging op babybezoek en had een klein kadootje mee. Het lag al een tijdje klaar. We wisten niet of het een meisje of een jongen ging worden dus ging ik voor wit/beige sokjes in een mooi tasje met een knuffeltje. Nog snel de luier van het baby-beertje roze kleuren (het is een meisje!) en klaar om te vertrekken!

Liefs,
Charlotte



Hi all,

This week the first greatgrandchild in our family is born! I went visiting and brought this little present with me. It was lying around for a while. We didn’t know it was going to be - a boy or a girl - so I went for white/beige socks, nicely wrapped. Quick I colored the diaper pink (it’s a girl!) and ready to go!

Love,

Charlotte 

4 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Och hoe schattig gedaan, zo lief !

Groetjes,

Sofie zei

Super mooi labeltje, zo ga ik er ook eens een paar maken denk ik!

Crealin zei

Zo lief labeltje Charlotte, dat stempeltje is zo dankbaar he.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie :-)

Liefs,

Lins

Mieke zei

ZO schattig!