dinsdag 8 juli 2014

Mieke en Maarten


Goedenavond,

In dit blogbericht toon ik jullie de kaart die ik maakte voor Mieke ter gelegenheid van haar huwelijk afgelopen vrijdag. Ik was geïnspireerd door deze kaart van Desert Diva Hannelie maar gebruikte de kleuren waar Mieke van houd: roze en lila. Ik wens Mieke en Maarten een sprookjeshuwelijk toe!
(bedel gekocht bij Humiez Beads, op de hobbybeurs in Antwerpen)

Liefs,
Charlotte



Good evening,

In this blog post I show you the card I made for Mieke on the occasion of her marriage last Friday. I was inspired by this card of Desert Diva Hannelie but I used the colors Mieke loves: pink and lilac. I wish Mieke and Maarten all the best!
(charm bought at Humiez Beads)

Love,

Charlotte


3 opmerkingen:

Mieke zei

Dank jullie wel voor het schitterende kaartje! Het staat hier nog altijd te pronken op de kast :-D

GerJanne zei

Lief kaartje met een heel mooie tekst erin!
En het is waar kan ik je zeggen ook na 30 jaar.....
GerJanne

corryskaart zei

een geweldige kaart met mooie tekst en zo lieve bedel!!
groetjes corry