maandag 15 december 2014

Arthur

Hoi allemaal,

Op 28 november werden Dirk en ik nonkel en tante van Arthur! Hij verraste zijn ouders door 2 weekjes te vroeg tevoorschijn te komen maar eigenlijk was zijn gewicht en lengte best ok, dus alles in orde! We zullen deze Kerst dus met ééntje meer zijn. Natuurlijk maakte ik ook voor Arthur een kaartje en weer in lijn met zijn geboortekaartje. Het thema is een puzzelstuk en de doopsuiker rood, groen, blauw en geel. Ik gebruikte kalkpapier en eyelets.

Liefs,
Charlotte



Hi everyone,

On 28th of November our little nephew Arthur was born! He surprised us because he came 2 weeks to early but his weight and length was ok, so no worries! Off course I made a card for Arthur and again in the same style of the birth card. The theme is a jigsaw puzzle and the sweets are colored red, blue, yellow and green. I used tracing paper and eyelets.

Love,
Charlotte






3 opmerkingen:

Yvette zei

Gefeliciteerd tante Charlotte! Wat een leuk kaartje.
grtjs,
Yvette

Mieke zei

Leuk, gefeliciteerd!
Ik kom bij jou in de leer om passende geboortekaartjes te maken ;-)
Ik wil wel héél graag weten hoe je dat puzzelstuk gedaan hebt. Is daar een mal van of heb je dat zelf uitgesneden?
Echt super!

Charlotte zei

Mieke, ik heb het puzzelstuk gewoon met de losse hand uitgesneden. Geen fancy ' truken van de foor' maar old school met het snijmes :)
Fijne feesten!
Charlotte