zaterdag 7 maart 2015

verrassing voor A. - suprise for A.



Hoihoi!

Zoals ik eerder al aangaf, is A. intussen genezen. Naar aanleiding hiervan gaf ze vorige week een groot feest. We konden er spijtig genoeg niet bij zijn. Kadootjes waren niet nodig maar ik heb toch een kleine verrassing voor haar gemaakt. Ik maakte eenvoudig roze oorbelletjes (parels van bij Veritas) en verpakte ze in een kleurrijk boekje/kaartje. Ik wou dat het een stevige, maar lichte, verpakking was dus stak ik in de hoge opstaande randen enkele lagen 0.2mm knutselfoam (kent iemand een alternatief?) Het dubbelzijdige papier is super mooi.
 
Het was een hele uitdaging, maar het resultaat vind ik heel geslaagd!

Groetjes,
Charlotte




Hihi!

As I told you previously, A. is healthy again. Because of this, she organized a big party last week. Unfortunately we couldn’t join the party, therefore I wanted to make her a little surprise. I made this simple rose earrings and wrapped them in a card/booklet. I had some troubles on the way but in the end this project turned out very nice.

Best,

Charlotte


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Charlotte,
ik vind het een enig cadeautje.
Dat heb je toch op eeen heel goede manier verpakt? Ik zou niet weten hoe anders... Lief van je dat je ondanks dat je niet kon, toch een presentje hebt gemaakt en gegeven.
GerJanne

Mieke zei

Wat leuk! En de oorbellen zijn ook heeeel erg mooi!

Veritas zei

Hey Charlotte,

De oorbelletjes zijn super mooi! Daar zal ze alvast heel erg blij mee zijn. :) De verpakking maakt het cadeautje helemaal af!