zondag 1 maart 2015

workshop cabochon


Hallo allemaal!

Het is hier de laatste tijd wat stilletjes geweest maar daarvoor heb ik een goede reden. We maakte in februari een fantastische reis naar Lapland! Het was echt geweldig. Eens terug thuis, druk bezig met opruimen, wassen,… je kent dat wel.

Terug op het werk alles op orde en gisteren een vrijgezellenparty! We startte de dag met een workshop cabochon halsketting en oorbellen dankzij Gustar. Het ging heel vlot en alle dames hadden mooie resultaten, heel verschillend. De rest van de dag, avond, nacht was erg leuk, dus dat beloofd voor het trouwfeest.

Vandaag een ‘lazy Sunday ‘ om wat te bekomen. Ik blog en Dirk kijkt  ‘Sportweekend’ en daarmee zit ons weekend er straks weer op.

Maak er nog een fijne zondagavond van!
Liefs,
Charlotte


Hi all!

It has been quiet around here, but I have a good excuse for it. In February we made a fantastic trip to Lapland! It was really, really nice..
Yesterday we had a bachelor party! We started with a workshop cabochon necklace and earrings, thanks to Gustar. The making of went really smooth and everyone had a nice set to go home with.

Today we are having a ‘lazy Sunday’, I’m blogging and Dirk is watching ‘Sportweekend’. And this is how we finish our weekend.

Have a nice Sunday evening!
Love,
Charlotte








5 opmerkingen:

Diny zei

Wat leuk dat je naar Lapland bent geweest Charlotte....lijkt me heel erg gaaf.
Prachtige Halsketting en oorbellen heb je gemaakt.

Groetjes Diny

GerJanne zei

Supermooie creaties zeg. Wat een leuk idee voor een vrijgezellenfeest!
Heerlijk een luie zondag! Hebben wij ook hier! Ik ben druk bezig met mijn blogronde!
Groetjes,
GerJanne

corryskaart zei

Toch heerlijk zo reisje naar Lapland en je workshop heeft prachtige resultaten opgeleverd en nu lekker uitrusten
Groetjes corry

Christine zei

Prachtig Charlotte en Lapland...super lijkt me dat!!!
Liefs
Christine

Mieke zei

Die zijn mooi geworden! Is volgens mij leuk om te doen. Ik wilde lang ook eens zo'n hangertje proberen te maken, maar het is er nog niet van gekomen :-)