donderdag 28 mei 2015

Warre


Goedenavond allemaal,

De geboortekaart van Warre stond al even op de kast naar me te kijken. Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest. Het is een zeer mooie kaart maar ik wist niet meteen in welke stijl ik een kaartje kon maken voor het kersverse gezinnetje. Maar afgelopen weekend wist ik het. Ik had veel toffe reacties gehad op het kadotasje met magneet voor Juul en dus besliste ik nu weer een magneet te maken. De afbeelding van de muis in zijn kamer verkleinen, enkele lagen clear embossingpoeder (zoals hier) en dan een magneet erachter. Op de basiskaart zit ook een magneet (verstopt) en zo was mijn projectje voor Warre klaar.
De kaart ging dinsdag op de bus en gisteren kreeg ik al een reactie in mijn mailbox van het kersverse gezinnetje:
Bedankt voor het mooie kaartje en de magneet!
Echt super leuk!

Dat maakt je dag toch goed e J
Slaapwel,
Charlotte



Good evening to you all,

It took me a while before I knew what to make for Warre. Because of the good reactions I got on the present bag with magnetfor Juul, again I made a magnet using the image of the original card and a few layers of clear embossing powder (as here). I hide another magnet on the card base.
I posted the card on Tuesday and yesterday I got a very nice email back from the family. Such reactions make my day J

Good night,

Charlotte



4 opmerkingen:

Diny zei

Het is een prachtig kaartje geworden Charlotte.
Groetjes Diny

GerJanne zei

Het is een superleuk idee! Geen wonder dat ze er blij mee waren! En dat maakt jou als bedenker en maakster ook weer blij, natuurlijk!
Groetjes,
GerJanne

Mieke zei

Super leuk zeg!
Hoe emboss je dat dan? Eerst met de versamark over het prentje gaan, dan poeder over strooien en dan met de heatgun?
Echt een leuk resultaat.

Connie zei

Wat een origineel idee om zo een gepersonaliseerde geboortekaart te maken ! Ik heb er zelf nog nooit aan gedacht om iets met een magneet op een kaart te bevestigen ! Leuk gedaan !