donderdag 29 juni 2017

Sandra en Niek

En ja hoor, alweer een trouwkaart - drie op een rij :)
Deze kaart maakte ik voor mijn vriend Niek en zijn vriendin. Niek doctoreerde na zijn studies in Zweden en -zoals wij dat hier zeggen - hij is er blijven 'plakken'. Hij leerde er Sandra kennen en ze trouwen deze zomer. Voor de vrienden en familie in Belgiƫ was er enkele weken terug een 'pre-wedding bbq'.


Hierboven (een deeltje van) de digitale uitnodiging die wij ontvingen. Twee verliefde vogeltjes, daar kon ik wel iets mee...? Of toch niet.. Mijn inspiratie was een beetje zoek. Het lijkt wel dat ik er terug een beetje moet inkomen, in het knutselen. Na wat surfen op mijn eigen blog herinnerde ik me een leuke stempel van artemio en ging deze zoeken in de kartonnen dozen. Ik kwam ook een leuk blokje papier tegen met bloemetjes, dat erbij pastte en hopla, na een half uurtje had ik deze kaart klaar.


Ik ben best tevreden met hoe de kaart uiteindelijk geworden is (al kan verbeteren natuurlijk altijd...). Niek en Sandra vinden ze vast ook geslaagd, kijk welke servietjes wij kregen op het feest...    :-)




Groetjes,
Charlotte

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat leuk gedaan Charlotte....en kijk nou het servetje....is dat toeval?
Groetjes Diny

Mieke zei

Leuk gedaan!
Ik sta hier precies ook wat achter, oeps... Ik moet terug meer op Blogger komen denk ik.
Minder inspiratie... Ik ken er alles van ;-) Maar dat komt wel weer. Eerst internet afschuimen naar inspiratie helpt ook al wel wat, hihi.
XXX