vrijdag 15 juni 2018

Ria





Hallootjes...

Na onze verjaardagsfuif is het nog niet gedaan met vieren. Ook mijn schoonmoeder heeft reden genoeg voor een feestje. Ze werd in maart 65 en daarmee geeft ze nu haar laatste weken les. 


Ze is nogal 'fan' van de uitnodigingen die ik altijd maak en daarmee had ze me gevraagd om ook de uitnodigingen van haar feestje te ontwerpen. Best moeilijk vond ik dat, aangezien het in haar naam was en toch alle vrijheid kreeg... Dit is uiteindelijk het resultaat geworden. Opnieuw geprint bij Quick Copy - neen, ik heb geen aandelen ;) - dit keer op gestructureerd wit papier. 




Groetjes,
Charlotte

3 opmerkingen:

Mieke zei

Haha ik zou stress hebben omdat ik het perfect zou willen en bang zou zijn om het niet goed genoeg te doen ;-) Maaaaaar jouw ontwerp is super!
Mooi gedaan! ♥

Creatiels zei

wat leuk m nog een een kaartje van jou te zien. Mooi resultaat;
Heb juist zelf voor het verjaardagsfeest van mijn vader de tafelversiering en de slingers gemaakt foto(s volgen nog op ùijn blog.
groetjes
Els

GerJanne zei

Mooi!!! Prachtig CAS kaartje heb je voor Ria gemaakt!