maandag 29 oktober 2018

Thanks

Hallootjes allemaal,

Ja, het knutselen staat een beetje op een laag pitje op de moment... De meisjes vragen alle aandacht van me.
Rani groeit goed, begint nu volop rond te kijken en oefent op grijpen.
Vera probeer ik zoveel mogelijk te stimuleren om creatief zijn, we maken tekeningen of kleuren een toffe kleurplaat als cadeautje als we op bezoek gaan,... Ik haal enorme voldoening uit spelletjes verzinnen met het liefst zoveel mogelijk gerecycleerd materiaal  (rietjes in flesjes steken, ballen rollen door een lange doos, potjes open en dicht maken/draaien, kleine ballen schikken in een eierdoos). We lezen in reisgidsen (lees: aanduiden van alle apen en leeuwen met bijhorende geluiden en alle zwembaden zijn 'water') en natuurlijk is buitenspelen ook een topper! Samen met papa bladeren rapen, bloemen water geven,..


Af en toe haal ik nog wat knutselspullen uit de dozen (mijn hobbyspullen staan nog steeds op zolder, de kamer waar die moeten komen is het volgende renovatieproject - na onze slaapkamer die nu net klaar is), vooral om een leuk cadeau te versieren. Het zijn snelle, eenvoudige projecties die niet op mijn blogje geraken maar deze verdiende toch een plaatsje, heel eenvoudig maar toch zeer geslaagd...

Hopelijk snel meer!
Groetjes,
Charlotte

1 opmerking:

Mieke zei

Wat een leuk tagje is dit!
Veel succes met de werken! Wij zijn ook nog met vanalles bezig ;-) ♥