zondag 9 oktober 2011

birds - vogels

Hallo lieve blogvrienden!
Hello dear blog friends!


Eindelijk nog eens een berichtje van mijn kant! Ik heb het zo ontzettend druk met mijn stage en op mijn job dat ik amper weet waar mijn hoofd staat. Gelukkig is mijn lieve schat superbehulpzaam en doet hij het grootste deel van het huishouden!
Deze week snelsnel nog enkele kaartjes gemaakt- deze maand staan er weer enkele verjaardagen in het verschiet dus vandaar. Ze zijn van dezelfde serie als deze en deze.


Finally another post from me. I' m very very busy at the moment because of an internship and a full time job. Luckely my sweet boyfriend does a good job in the housekeeping. This cards I made quick for a few birthdays coming up this month. It's the same style as here and here.


7 opmerkingen:

Mieke zei

Die zijn echt superschattig!
Ja, je zal het wel heel druk hebben! Maar je werken zal wel beloond worden!

CreaLautje zei

wat een schattige vogeltjes charlotte!! Ik vind ze erg leuk de kaartjes!!! geniet van het weekend!

Margo zei

Ze zijn erg leuk Charlotte !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi charlotte
hartstikke toffe kaarten met die vrolijke vogeltjes
groetjes van corry

Judith zei

Superleuke kaartjes met de vogeltjes!! Heel leuk gedaan!

Groetjes Judith

Kimmie zei

Hoi Charlotte

Wat een leuke kaartjes!
En ben blij dat je het thuis goed hebt kunnen regelen met het huishouden en dat je even de tijd hebt kunnen vinden om te knutselen.
Maar school en werk gaan immers altijd voor de hobby.

XXX Kim

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Charlotte,
Je stage gaat voor hoor en hopelijk vind je dan een heerlijke job. Of mag je al blijven weer je nu stage loopt. Dat zou fijn zijn in deze tijd. Succes meid. Vorige keer heb ik al gezegd dat je vogeltjes door zijn eenvoud ontzettend leuk zijn.
Groetjes en we zien je over een tijdje wel vaker in blogland.
Doeg Lida