dinsdag 17 juni 2014

Jozefien

Hoi allemaal,

Bijna een maand geleden sinds mijn laatste blogpost! Het kaartjesmaken heeft even wat stil gelegen aangezien we op vakantie geweest zijn en heel wat drukke weekends achter de rug hebben.

Maar zie hier een nieuw baby kaartje. Jozefien werd vorige maand geboren, een zusje voor Jef. Ik denk dat het de eerste keer is dat ik deze kleurencombo  gebruik maar het werkt erg goed!

Tegelijkertijd maakte ik ook een zwangerschapkaartje. Ik kreeg snel een berichtje terug van de ouders voor met te bedanken voor de kaart, zo leuk!

Groetjes (en tot snel!)
Charlotte




Hey everyone,

Almost a month passed since my last blog post! The making of cards slowed down because we went on vacation and had some busy weekends.

But now I find the time to show you a new baby card. Jozefien is born last month, a little sister for  Jef. I used this color combo for the first time and really love it!

At the same time I made this pregnancy card. I got a quick answer from the parents-to-be to thank me, so nice!

See you soon!

Charlotte 



6 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi charlotte
wat een vrolijke kaarten en heel gaaf door die frisse kleur groen
groetjes corry

GerJanne zei

Heel leuk zeg, deze kaartjes! De kleuren zijn heel leuk bij elkaar!
Heb je een fijne vakantie gehad?
Groetjes,
GerJanne

Kirsten Mees zei

Zeer leuke kaartjes, Charlotte. Mooie kleurencombinatie!

martina's kaartjes zei

het werd een leuk fris kaartje ! jij je vakantie al gehad, de onze staat in de wachtkamer te popelen... =)
grtjs,martina
x

Johanna zei

Leuk dat je weer terug bent :) ik vind de kleurencombi gewaagd maar zeker mooi! Voor herhaling vatbaar ;)
Groetjes, Johanna

Diny zei

Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt!

Groetjes Diny