zondag 31 december 2017

Kerstkaarten 'Rednosed Reindeer Rudolf'

Goedenavond allemaal,


Nog eventjes en 2017 zit erop. Het begon voor ons fantastisch met de geboorte van Vera. Verder hebben we nieuwe ramen gestoken (wat een verschil met het enkele glas!), een nieuw dak op de garage gelegd en honderdduizend andere klussen uitgevoerd.

Op de laatste dag van het jaar, toon ik jullie onze kerstkaarten. Het ideetje haalde ik van het wereldwijde web.


Dirk en ik maakte 60 stuks. Het was weer een heel werkje maar wel superleuk. In plaats van voor de tv te hangen, samen neuzen en ogen plakken, wat praten over de dingen die ons bezighouden, het ‘ideale’ gewei proberen te tekenen,... Van zo’n quality time kikker ik echt op!

We gebruikte:
-         Gouden karton (om kosten te besparen: A3 zelf op maat gesneden en dan geplooid met scorpal, Dirk heeft de scorpal teruggevonden, hoera!)
-         Voetafdrukje van Vera (kleurenkopies gemaakt)
-         Een gouden kalligrafie pen (gewei) en witte gel pen (tekst binnenin)
-         Wiebeloogjes
-         Rode pomponnetjes


Een fantastisch nieuw jaar gewenst!

Dirk, Charlotte, Vera



4 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een geweldig kaartje! Voetafdrukje, gewei, neus en wiebeloogjes... perfect! Kan me voorstellen dat het samen maken ervan een mooie bezigheid was. Ik wens jullie alledrie een prachtig 2018!

Yvette zei

Wat een leuk kaartje! 60 stuks een hele kwarwei, maar leuk om samen te doen. 'k Dacht even amai dat voetje van Vera, maar het waren kleurenkopies :)
Beste wensen voor 2018!
grtjs,
Yvette

Mariken zei

Hoi, hier moet ik ècht nog even op reageren! Wat een enige kaartjes zijn dit! Heel origineel! En uiteraard voor jullie drieën een heel mooi 2018!

Mieke zei

OMG hoe hard kan je achter staan! Ik ben ook minder actief in blogland...
MAAAAAR deze kaartjes zijn helemaal het einde!!! Jammer dat het hier niet is aangekomen :-(