vrijdag 16 februari 2018

Carnaval


Blijkbaar vieren ze in de créche ook al carnaval. Ik heb geen idee in hoeverre die kleine dreumesen beseffen wat er allemaal gebeurd maar ja, we doen toch maar lekker mee...

Ik ging voor een low-budget aardbeienoutfit en kocht een halve meter rode fleece stof en wat groene dikke vilt (totaal 7,5€). Ik ben een absolute naai-kluns dus fleece is geweldig, het rafelt niet en kan je dus gewoon knippen zonder meer. Lengte en breedte afmeten, een gat voor het hoofd en de poncho was snel gemaakt. Met een textielstift tekende ik de 'zaadjes'.
Ready to party! :)






4 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf deze aardbei! Superleuke outfit voor carnaval en helemaal mooi als het lekker makkelijk te maken is.

Creatiels zei

heel leuk gedaan, schattige outfit voor de allerkleinsten, heb je niet veel materiaal voor nodig.
groetjes
Els

Mieke zei

Wat leuk gedaan! Ik zou er eigenlijk heel graag een aan-foto van willen zien :-)

Sara zei

Zalig! Super gedaan !