vrijdag 6 juli 2018

Update...

Hallootjes allemaal...

Ik geef toe, het is hier maar een dooie boel de laatste tijd. Aan veel geknutsel kom ik jammer genoeg niet toe. Maar dit wil niet zeggen dat we stil zitten, nee hoor, de prioriteiten liggen gewoon  elders voor het moment.

Net zoals afgelopen 2 jaar zijn wij nog steeds druk in de weer met de renovatie van ons huis. Ik speel met de gedachte om enkele blogposts hierover te schrijven met voor-en-na foto's, je kent dat wel...


Ik hoop dat ik jullie plezier doe met een foto van onze kleine hartendief Vera... en -groot nieuws- binnenkort is ze grote zus!

Heel veel groetjes en 'tot blogs'
Charlotte

4 opmerkingen:

Creatiels zei

leuke foto van jullie dochter, begrijpelijk dat er weinig tijd is om kaartjes te maken.
proficiat met je zwangerschap, hopelijk niet al te veel ongemakken,geniet er van
groetjes
Els

Ellen zei

Weer zwanger, gefeliciteerd! Wat onwijs leuk dat jullie Vera grote zus gaat worden. |Laat maar komen die voor en na blogposts, lijkt me leuk :-)

Mieke zei

Komt wat bij kijken allemaal hé!
Hopelijk verloopt je zwangerschap goed. Niet teveel last nu zo met die hitte??
Liefs!

Yvette zei

Leuke foto van Vera! Proficiat met je zwangerschap. Hopelijk niet te veel last nu met die hitte?
grtjs,
Yvette