donderdag 27 september 2018

90

Hallo allemaal,


Vandaag toon ik jullie een kaartje die ik tezamen met Vera gemaakt heb, reeds een tijdje geleden... op de dag dat Rani geboren werd, vierde mijn opa zijn 90e verjaardag. Ze verschillen dus exact 90 kalenderjaren!
Op de foto zie je mijn ouders, grootouders en hun vrienden op het verjaardagsfeest van mijn opa, op de moment dat ze ons berichtje met ontvangen met het goede nieuws.



Met tape maakte ik een '90' op een stuk stevig papier. Daarna gaf ik het door aan Vera, die lustig aan de slag ging met vingerverf. Wanneer haar kunstwerk droog was, de tape er voorzichtig afprullen, de cijfers accentueren met de witte gelpen, kleven op een gouden kaart en de lieveheersbeestjes toevoegen.

Groetjes,
Charlotte

3 opmerkingen:

Creatiels zei

Jong geleerd......
leuk resultaat, fijn dat Vera ook reatieve genen heeft meegekregen.
gtoetjes
Els

Creatiels zei

moet natuurlijk creatieve genen zijn,
de letters op mijn toetsenbord reageren soms niet
groetjes
Els

Mieke zei

Dat is leuk gedaan, heel mooi resultaat :-) En heerlijk, die foto! ♥