vrijdag 29 september 2017

Els en Fre

Hoi allemaal,



Hierbij het -voorlopig- laatste huwelijkskaartje. Begin deze maand trouwde Els en Fre. Deze kaart zat helemaal klaar in mijn hoofd maar uiteindelijk werd het iets totaal anders. 


Het begon met de letters. Deze zijn dezelfde als bij de kaart van Leon en Toon van bij Wibra ooit. Maar deze keer heb ik ze goudkleurig gespoten, wat meteen een feestelijker effect geeft. Het tekstballonnetje van de uitnodiging wilde ik absoluut laten terugkomen, aangezien dat ik het een erg leuk detail vond. Uiteindelijk was het wat veel om allemaal op één paneeltje te zetten dus werd het een leuk drieluik.


Wat denken jullie?
Groetjes,
Charlotte




10 opmerkingen:

Yvette zei

Hey Charlotte, heel herkenbaar een idee voor een kaart en dan uiteindelijk iets helemaal anders. Het is wel heel geslaagd. Ook je kaart van je vorige post. Leuk dat je je laat inspireren door de uitnodiging. Ik probeer dat ook altijd.
grtjs,
Yvette

Ellen zei

Ik denk dat het een hele mooie kaart is geworden! Goed idee om de letters goud te spuiten, staat chic en feestelijk. Slim ook om er een drieluik van te maken.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk !
grtjs,martina
x

Marjan zei

Ik vind het een erg mooie kaart, leuk model en het heeft een stijlvolle uitstraling!

Diny zei

Wat een prachtig huwelijkskaartje Charlotte!
Groetjes Diny

Mieke zei

Dat is leuk gedaan! Ziet er heel mooi uit!

Sarah zei

Heel mooi bedacht. Ideaal voor deze gelegenheid met die gouden letters.

laurie zei

So fun and a great design!

Nancy zei

Hey Charlotte,

Leuke trouwkaart maakte je voor Els & Fre!

En grappig dat je in Palfijn mijn Stan-kaartje tegenkwam...
Er hangt er momenteel ééntje in Klina, haha! Wie weet kom je daar ook nog wel...
Leuk dat je me dit liet weten!
Ik kijk ook altijd op die borden met kaartjes, kwestie van inspiratie op te doen hé...

Liefs,
Nancy

Godelieve zei

Zo leuk dat je het idee van de uitnodiging kon laten terugkomen op je kaart. Heel mooi!