vrijdag 15 september 2017

Sarah en Thierry

Hoi hoi!

Mijn nichtje Sarah (ondertussen niet meer letterlijk mijn 'kleine' nichtje maar je begrijpt wat ik bedoel ;)  is afgelopen zomer getrouwd. Voor het kaartje voor Sarah en Thierry, baseerde ik me -zoals jullie me kennen -  op de uitnodiging.


De letters van de kaart van Annaëlle waren nog niet opgeruimd en die paste wel op het blauwe papier. Ik wou absoluut ook vlinders op mijn kaart maar het was even zoeken naar de juiste uitwerking. Uiteindelijk werden het letters "B" die ik verknipte. Verder gebruikte ik de cherry blossom embossing folder van craft concepts.

Groetjes,
Charlotte





2 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig zeg! Altijd leuk als een (trouw)kaart past bij de uitnodiging. De vlinders zijn leuk, goed gevonden om ze te maken van twee B's. Fijn weekend!

Sarah zei

Heel mooi gemaakt!