vrijdag 15 juli 2011

Gerbera

Liefste Lezer,
Dear Reader,

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik geniet er echt van!
Dit fleurige kaartje maakte ik voor de verjaardag van mijn grootvader. Hij houd ervan om in de tuin bezig te zijn dus dit is wel toepasselijk. Het inkleuren met copics is erg goed gelukt, maar misschien had ik nog meer bloemen moeten gebruiken

Thanks for al your nice comments! I really enjoy them!
This colorfull card I made for my grandfathers birthday. He likes gardening so it is very suitable. The coloring with copics went very good but maybe I had to use more flowers for this card.


Recept:
Cardstock: boekenvoordeel
Sentiment: made in Word
Digi: Beccy

Lint: TopKnop

Recipe:
Cardstock: boekenvoordeel

Sentiment: made in Word

Digi: Beccy

Ribbon: TopKnop

5 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Charlotte,
ik vind hem heel leuk zoals hij is hoor !
Voor mij hoeven er niet meer bloemen op !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoy charlotte
een geweldig vrolijke kaart en je opa zal er zeker blij van worden!
groetjes van corry

Christine zei

Leuke, frisse zomerkaart! Zal je opa zeker van openbloeien! Ook je olijfgroene kaart vind ik leuk en origineel gedaan!
Liefs
Christine

Anneke zei

Super mooi heb je deze bloemetjes ingekleurd!
Daar zal hij je opa wel vrolijk van worden ;)
Groetjes anneke

Beccy zei

Great colours on your card Charlotte! You've done a wonderful job colouring the gerberas, I hope your grandfather enjoys them.
Cheers,
Beccy