woensdag 18 januari 2012

help!

Goedemiddag allemaal!

Sinds dit weekend kan ik niet meer rustig blog-hoppen: Ik kan jullie blogs wel zien, maar als ik naar één specifiek bericht doorklik geraakt het niet geopend. Ook comments op jullie creaties plaatsen lukt niet... :(

Kan iemand mij helpen?

Thx,
Computerdummie Charlotte


----------------------
update: bedankt voor jullie reacties!
@Mieke: Browser is mogelijk de oorzaak maar heb niet veel zin om nog iets nieuws op mijn 5 jaar oude pc te zetten... Ik zal eens op andere pc moeten proberen of het daar weg is...
@Sofie: Staat bij mij standaard af, dus kan nu niet de oorzaak zijn.
Ik vond online dat het mogelijk opgelost kon zijn als ik de engelse taal instelde, maar dit helpt ook niet.

Iemand nog ideeen?

-----------------------

update: nogmaals bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een pc gevonden met google chrome en nu werkt alles weer!  Het is dus misschien wel de moeite om mijn oud pc-tje te gaan belasten met een google chrome installatie.

Bedankt!

7 opmerkingen:

Mieke zei

Hey Charlotte
Er zijn veel mensen met dat probleem. Je kan best Google Chrome installeren, dan heb je die problemen niet. Ik werk daar al lang mee en heb dus zelf niets van deze last ondervonden.
Groetjes, Mieke

Sofie zei

Ik heb zelf ook een tijd geleden problemen gehad met het posten van reacties, maar ik had ergens gelezen dat als je 'automatisch inloggen' hebt aangevinkt bij je e-mail (gmail) dan lukte het niet meer. Ik heb dat dan afgezet (moet me wel telkens inloggen), maar sindsdien had ik geen problemen meer..

Anneke zei

Hoi Charlotte, ik had het probleem ook vorige week maar gebruik sindsdien google Chrome en dan werkt het wel hier :) Hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes Anneke

corryskaart zei

hoi charlotte
net als andere had ik ook erg veel last en sinds google chrome werkt alles weer perfect!
groetjes van corry

Margo zei

Ik ben ook overgestapt naar Google Chrome en het werkt super !
Liefs
Margo

Unknown zei

Zelfs op een oude pc is Google Chrome ten zeerste aangeraden. Of Mozilla Firefox.

En al helemaal wanneer je nog met Internet Explorer 6 werkt!

CreaLautje zei

ik heb geen idee meis, misschien kan het helpen om je cookies te verwijderen en je geschiedenis??
dat is tegenwoordig het eerste wat ik probeer als de pc raar doet... geen idee of het je helpt maar toch!!
dikke knuffel!!