maandag 21 mei 2012

label

Hallo allemaal! Hello everybody!

En een extra welkom voor mijn nieuwe volger Wietze!

Dit label maakte ik voor bij een boeket bloemen.
Ik gebruikte voor de eerste keer de flexmarkers die ik kreeg dankzij de candy van Corry. Nogmaals bedankt Corry! Ze kleuren heel makkelijk, net als mijn ‘oude’ copics en nu heb ik nog meer kleuren waaruit ik kan kiezen!




This label I made for a bouquet of flowers.
For the first time I used the flexmarkers I got from the candy of Corry. They color very well, like the copics and now I can chose between even more colors!




Liefs,
Love,Charlotte

3 opmerkingen:

Karin zei

Leuk gedaan Charlotte!
Groetjes

corryskaart zei

hoi charlotte
fijn om te horen dat je er lekker mee kan werken en het resultaat is een erg mooi label geworden,zo tezamen met die prachtige bloemen is het een prachtig cadeau geworden!
groetjes van corry

Mieke zei

Wat een leuk labeltje! Tof idee ook om zo het gietertje te gebruiken. Ik heb nog nooit een flexmarker in mijn handen gehad ;-) Maar ze geven duidelijk een mooi resultaat!