dinsdag 15 januari 2013

Kaat


 


Hallo allemaal!

Vorige week werd Kaat geboren. We zijn de kleine meid afgelopen weekend gaan bezoeken. De echte cadeau volgt nog, maar dit had ik alvast mee:
Ik maakt een klein babyschoentje met haar naam. In het zilveren doosje zitten 2 paar babysokjes. Het geboortekaartje is met lieveheersbeestjes (foto heb ik even geleend van fiere meter Mieke) dus heb ik rood en zwart en bolletjespapier gebruikt. Ze vonden het zo’n mooi cadeau dat ze het niet meteen wilden openmaken :D missie geslaagd!
Liefs
Charlotte



Hello everyone

Last week Kaat was born. We visited the little girl last weekend. The real big present still needs to follow but we brought this to them in the hospital:
I made a little baby shoe with her name. The silver box contained 2 pairs of baby socks. The birth card depicted ladybugs (picture I took from the proud godmother Mieke) therefore I used black and red dotted paper. The parents liked the present very much. They even didn’t want to open it immediately :D mission accomplished!

Love
Charlotte






10 opmerkingen:

jolanda zei

leuk gedaan

Nelleke zei

Wat een origineel idee! De naam is ook leuk, toch wel stoer.
Groetjes, nelleke

Annerieke zei

Wat ontzettend lief, dat schoentje. Super leuk gemaakt, Charlotte!

Groetjes Annerieke

Anneke zei

Schattig schoentje Charlotte! Groetjes Anneke

Diny zei

Wat leuk gedaan!
Het is een mooi presentje op deze manier!

Liefs Diny

Mieke zei

Haha kan ik me zo inbeelden dat ze het nog niet meteen wilden open maken :-D Dat heb je echt super leuk gedaan zeg!
Fiere meter, inderdaad, de juiste woorden :-D *tihihihihi*

GerJanne zei

Oh Charlotte, wat leuk zeg! Ik zou het gewoon helemaal niet openmaken! Hoewel, als je het voorzichtig openmaakt blijft het schoentje toch heel??
Leuk dat labeltje....
GerJanne

Sofie zei

Ik herkende het kaartje inderdaad van bij Mieke :) De tag is echt super leuk. Maar dat schoentje is echt geweldig, hoe heb je dat weer voor elkaar gekregen!

CreaLautje zei

prachtig charlotte!! heel leuk dat schoentje... schattig!!!! dikke knuf!

Wendy ten Hove zei

Oh, wat super schattig!! En wat een ontzettend leuk idee ook dat schoentje! Helemaal top!!!
Groetjes, Wendy