woensdag 31 juli 2013

zonnebloem - sun flower



Hoi!
Vandaag is het de verjaardag van mijn grootvader. Hij is heel erg graag bezig in de tuin en als je er komt kan je er niet onderuit om met hem een botanische wandeling te maken. Ik maakte voor hem volgende kaart. Een beetje te eenvoudig misschien maar met 3D plaatjes hoeft er niet teveel extra’s bij vind ik. Misschien dat ik er ergens nog een ‘proficiat’ afdrukje bij zet? We zien hem vanavond pas dus ik heb nog even tijd om er over na te denken :-)

Liefs,
Charlotte


Hey!

Today is my grand fathers’ birthday. He loves to be in the garden and when you visit hem you cannot evade a botanical walk. I made him this card. It is rather simple but I like it this way with 3D images, other ways it get quickly very busy. Maybe I add a ‘proficiat’ (=congratulations) stamp somewere? I’ll see him only this evening so I have still some time to think :-)

Love,

Charlotte

4 opmerkingen:

Mieke zei

Mooie kaart! En ideaal voor een natuurliefhebber.
Als je het stempeltje er bij op zet, zou ik het denk ik onder de strik doen. In het groen.

Yvette zei

Eenvoud is mooi. Je kaart is zeker geslaagd, Charlotte. En als je er "proficiat" wil aan toevoegen dan zou ik de suggestie van Mieke volgen.
grtjs,
Yvette

GerJanne zei

Mooi! Vooral als je weet dat je grootvader zo van zijn tuin en de natuur houdt....
GerJanne

Bonnie zei

What beautiful sunflowers, Charlotte! I think your grandfather will treasure it and remember your walks together!