donderdag 9 januari 2014

25

Goedemorgen!

Afgelopen weekend gingen we naar een 100-jarigen fuif. Neen, mijn collega is er geen honderd! Ze waren met 4 vrienden die elk 25 geworden zijn J
Een collega zorgde voor de cadeau, ik moest enkel het kaartje maken. Net zoals hier en hier, ging ik voor een kaart met cijfers. Dankzij het mooie designpapier, werd het een leuke kaart.

Groetjes,
Charlotte




Good morning!

Last weekend we went to a 100-year birthday party. No, my colleague isn’t 100 years old! This party was to celebrate the 25th birthday of 4 friends J
A colleague of mine took care of the present, I only had to make the card. As here and here, I made a card with numbers. Thanks to this nice design paper, it became a very nice card.

Best,

Charlotte

9 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Leuke kaart zo met die cijfers.

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

helemaal duidelijk en geslaagd zou ik zo zeggen,
grtjs,martina
x

Sofie zei

Zeer leuk, ik zou het zo mooi niet kunnen maken!

Diny zei

Wat mooi gedaan die cijfers!
Ik zag net je map op je vorige post....dat heb je ook leuk gedaan....en veel mooier dan eentje die je koopt!

Groetjes Diny

Mieke zei

Da's tof gedaan!

Yvette zei

Prachtige gemaakt Charlotte!
grtjs,
Yvette

Crealin zei

Echt superleuk gevonden Charlotte!

Fijn weekend x

Petra Tillmann zei

Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Jouw kaart is erg leuk en toepasselijk!

Karin zei

Leuke kaart Charlotte, mooi papier heb je hiervoor gebruikt!
Groetjes, Karin