vrijdag 14 februari 2014

valentijn - valentine’s day


Hoihoi

Vandaag Valentijn. Wij vieren dat eigenlijk niet maar een leuk knutselprojectje kan ik toch niet laten. Het cadeautje is helemaal gebaseerd op een servet die ik eens meegesmokkeld heb. Ik vond de tekeningen zo leuk dat ik die gewoon moest gebruiken voor een project. Ook de kleuren, wit en rood, heb ik behouden. Helemaal klaar voor enkele romantische avonden J   

Tekstje achterkant label:
Ik voel je in mijn armen,
 ik voel je op mijn huid.
Hoe hard ik ook zou schrobben,
je gaat er nooit meer uit!

Liefs,
Charlotte




Hello,

Today Valentine’s day. We do not celebrate this but it is a good reason for a fun crafting project. The present is based on this napkin I took along. I like the drawings so much I had to use it for a project! I stayed with the same colors (white and red) too. I feel a few romantic evenings coming J

Love,

Charlotte




4 opmerkingen:

Diny zei

Wauw...Charlotte....wat mooi!
Het ziet er perfect uit....heel erg mooi gedaan!

Groetjes Diny

corryskaart zei

hoi charlotte
wat een geweldig leuke en mooie creatie, echt een feestje om naar te kijken zo mooi!
groetjes corry

Sofie zei

Super leuke afbeeldingen! Leuk project!

Mieke zei

Ohh! Geweldig!!