zondag 6 april 2014

bloemenknutsels - floral crafts





Goedenavond,

Vrijdag ben ik weer gaan knutselen met A. Dit keer zijn we aan de slag gegaan met enkele clear stamps. We deden aan masking en paper-piercing. Zo creëerden we elk een kaartje en een doosje. Het is superleuk om samen met A. te knutselen, ze werkt heel nauwkeurig en heeft een goed inzicht in wat ze doet. Tegelijk geef ik ze wat afleiding en leert ze iets bij. Het was weer een leuke namiddag!
Het doosje is erg eenvoudig om te maken en ziet er nog leuk uit ook!

Geniet nog van jullie zondagavond,
Groetjes,
Charlotte







Good evening,

Friday I went crafting with A. This time we used clear stamps for masking and paper piercing. This way we created one card and box each. I really love crafting with A. She works very precise and knows what she is doing. We had a nice afternoon!
The little box is so easy to make and has this nice triangle form.

Enjoy your Sunday evening,
Kind Regards,

Charlotte





5 opmerkingen:

Mieke zei

Mooie kaartjes!! En die doosjes zijn echt heel erg leuk!

Christine zei

Mooi! Samen knutselen vind ik ook altijd leuk en gezellig, precies of ik krijg daar meer inspiratie door.
Liefs
Christine

Sofie zei

Lijkt me een heel werkje, maar wel goed gelukt! Ook die doosjes zijn speciaal!

Karin zei

Lieve kaartjes, twee keer dezelfde stempel, maar toch twee héél verschillende kaartjes door de paperpiecing en inkleuring, mooi gedaan!
De doosjes zijn ook leuk.
Groetjes, Karin

Viv zei

Great cards and sweet little boxes too :) Viv xx