vrijdag 25 juli 2014

kettelen - bead & wire chain



Hoi allemaal,

In het voorjaar kocht ik, met de aankomende huwelijksfeesten, een mooi zwart kleedje omdat ‘One is never over-dressed or underdressed with a Little Black Dress’, volgens Karl Lagerfeld. Natuurlijk moeten daar dan wel de nodige accessoires bij. Schoenen en een mooie sjaal had ik al, bijpassende juwelen vinden was moeilijk. Maar dan maak je die toch gewoon zelf?

Heel lang geleden leerde ik kettelen op een verjaardagsfeestje (saartjes kralen). Kort daarna was ik het bezit van de nodige tangetjes en materialen. Die ondertussen lagen te verstoffen. Tijd om die nog eens boven te halen! De kralen zijn van bij Veritas en passen perfect bij de rest van mijn outfit. Ready to party!

Liefs,
Charlotte


Hi all,

A few months ago I bought a Little Black Dress because, according to Karl Lagerfeld “One is never over-dressed or underdressed with a Little Black Dress”, off course with the necessary accessories. I found very nice shoes and scarf, but had a hard time finding matching juwelery, so I made them myself.


A long, long time ago I learned to how to make a bead & wire chain. I bought the equipment short after that but didn’t used it in a very long time. Time to get these out of the closed and made earrings and bracelet. Ready to party!

Love, 
Charlotte



3 opmerkingen:

Mieke zei

Heel mooi assorti! Wat een mooie schoenen ook ;-)
Ik wil het totaalplaatje ook wel zien :-D

Diny zei

Een perfecte combinatie....super gedaan! Ziet er heel er feestelijk uit!

Groetjes Diny

GerJanne zei

Gaaf zeg!! Wie bewaart die heeft wat!
GerJanne