zaterdag 12 augustus 2017

Leon

Goedemorgen allemaal,



Enkele dagen geleden werd Leon geboren. De ouders van Leon bouwde een huis op het einde van onze straat, terwijl wij bezig waren te verbouwen in het onze. Ik denk dat we zo wat gelijktijdig verhuist zijn. We kennen de mensen niet maar ze zitten in dezelfde levensfase als wij, lijkt me J Ik maakte een kaartje voor Leon en zijn ouders met gelukwensen.



Het gouden papier (LucasCreative) is een overschotje van onze verkleedoutfit eerder deze zomer (we waren palmboomprikkers, don’t ask !), het is goed stevig zodat het gewicht kan dragen van de letters en de kaart mooi blijft staan. Ik plooide met de hand (stress!) maar ging uiteindelijk wel goed. Met de verhuis is mijn geliefde scorpal vermist, ik kan hem nergens vinden! Ik weet dat ik hem goed weggestoken had zodat hij niet kon breken, maar blijkt nu iets te goed... Mischien moet ik Nancy inschakelen?

Het design paper komt uit een blokje van bij action, de houten letters ooit bij wibra gevonden en de tekst 'a star is born' maakte ik met mijn oeroude lettertang en lint van hema.

Groetjes,

Charlotte

3 opmerkingen:

Mieke zei

I'm gonna ask: palmboomprikkers!? Hoe origineel is dat! Mag ik daar alsjeblieeeeft een foto van zien? :-D
Zonde dat je je scorpal niet meer terug kan vinden! Maar geloof me, de ene of de andere keer komt die er wel weer uit en dan denk je uiteraard: Aaaahhhh jaaaaaa, hier zat die natuurlijk!
Je hebt de kaart in elk geval ook prima met de hand geplooid. Hij is heel mooi geworden!

laurie zei

What an awesome card!

Yvette zei

Mooie kaart!