donderdag 6 september 2012

40-20-10


Goedenamiddag!


Afgelopen hadden wij een 40 (verjaardag) – 20 (jaren samen) – 10 (jaren getrouwd) – feestje. Ik maakte natuurlijk een kaartje voor het koppel om ze te feliciteren. Het idee van de ronde kaart haalde ik weer bij Kristina Werner. Ik gebruikte een silhouet van een dansend koppel omdat op de uitnodiging ook dansende mensen staan….

Liefs,
Charlotte







Goed afternoon!

Last weekend we had a 40 (th birthday) – 20 (years together) – 10 (years married)- party. Of course I made a card for the couple! The idea for a round card I got from a card from Kristina Werner again. I used a silhouette of a dancing couple because the invitation also showed dancing people…

Love,
Charlotte







9 opmerkingen:

Mieke zei

Leuke kaart en die silhouette is echt super!

Margo zei

Superleuk gedaan Charlotte !
Liefs
Margo

Karin zei

Mooie kaart, heel leuk afgestemd op de uitnodiging en zo'n ronde vorm is weer eens iets anders!
Groetjes

Annerieke zei

Dat alles is wel een feestje waard. Leuk dat je de dansers terug laat komen en ook de stippels zie ik terug. Mooi op elkaar afgestemd alles, super!

gr Annerieke

corryskaart zei

hoi charlotte
wat heb je dit super gemaakt, eerst dacht ik wat zijn dat voor een cijfers? maar toen ik je bericht las viel het kwartje:-))
heel erg leuk en groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Charlotte,

wat een leuk idee zo'n feestje. Je hebt en heel mooie kaart gemaakt voor het stel!

GerJanne

Yvette zei

Leuke kaart, prachtig dat je het dansend koppel van de uitnodiging laat terugkomen in je kaart.
grtjs, Yvette

Het zonnetje in huis zei

Hallo Charlotte,

Leuke en vrolijke kaart !!

Hihi en die titel kan ik volgend jaar gebruiken, enkel is mijn leeftijd dan geen 40, maar 35 :-), maar dan zijn wij ook 20 jaar samen en 10 jaar getrouwd. Maar we zullen dit jaar maar eerst de 19 jaar samen doen hé :-)

Groetjes, Jaimie

Sofie zei

Leuk zo een ronde kaart, en zeker met dat achtergrond papier!