vrijdag 21 september 2012

Luca


Hallo! Hello!


En weer een nieuw leven op onze planeet. Op zondag werd een collega van mij voor de eerste keer vader van een zoon Luca! Zonder het geboortekaartje gezien te hebben maakte ik deze kaart voor hem en zijn vriendin. En wat bleek gisteren? Een paarse geboortekaartje en paarse suikerbonen! Van toeval gesproken :)

Veel liefs!

ps: Hoe werken jullie die lelijke eindjes lint aan de binnenkant weg?


Another new life on our planet. On Sunday a colleague of mine became father for the first time of a son Luca! Without any idea of the baby card I made this card for him and his girlfriend. And what a coincidence! They choose a purple baby card and purple birth sweets. :)

Lots of love!

ps: How do you camouflage this ugly ribbon ends on the inside?


5 opmerkingen:

jolanda zei

Ik knip de lintjes gelijk met de kaart weg en als je het binnen in de kaart weg wilt werken, plak je hier gewoon een papier tegenaan

Karin zei

Leuk geboortekaartje! Als ik met een lintje werk, gebruik ik meestal een iets kleiner kaartje op je eigenlijke kaart. Het lintje kleef je vanachter vast op het kleinere kaartje en dan kleef je het kleinere kaartje op je kaart. En je ziet niets! Hopelijk was het wat duidelijk :)
Groetjes

Mieke zei

Ik gebruik ook altijd één van de bovenstaande voorstellen.
Leuke kaart! En wat een toeval van de kleuren :-)

GerJanne zei

Hoi Charlotte,

wat een leif kaartje voor Luca. En idnerdaad met die tips hierboven kun je het goed doen. En anders knip je de randjes precies af tot de rand en plak je het dan vast met lijm of dubbelzijdig plakband.

GerJanne

corryskaart zei

hoi charlotte
een erg lieve kaart en erg leuk doordat ie omhoog is gezet! en wat de lintjes betreft zag al antwoorden daarop:-))
groetjes van corry