dinsdag 18 maart 2014

vogelhuisje - bird house



Goedemiddag,

Ter gelegenheid van mijn verjaardag, bracht ik een bezoekje aan de hobbybeurs in Antwerpen. Een hele hoop leuke spullen geshopt. Natuurlijk bracht ik een bezoek aan Elke Verschooten. Zij demonstreerde de scan ’n cut. Wat een wonderlijk toestel! Maar boven mijn budget, dus het bleef bij een stempel en een stans.
Ik passeerde ook de stand van Trixx creatief. Ik had al een tijdje een vogelhuisje in de kast staan voor een décopatch project maar wist niet hoe ik eraan moest beginnen. Na een korte duidelijke demonstratie heb ik het basismateriaal aangekocht en vorige week ging ik aan de slag, met volgend resultaat. Het is best leuk geworden maar misschien gebruikte ik teveel verschillende kleuren. Het is superleuk om te doen, erg ontspannend. Ik vermoed dat er nog wel projectjes zullen volgen.

Groetjes,
Charlotte





Good afternoon,

To celebrate my birthday I went to the hobby market in Antwerp. I bought a lot of great stuff. Off course I went to see Elke Verschooten. She demonstrated scan ‘n cut, a wonderful device but far to expensive for me. For the moment I’ll stick to my cuttlebug. 
I passed by the booth of Trixx creatief. For a while I had this birdhouse in my hobby closet, predestined for a decopatch project. I did not know how to start it. After a short and clear demonstration I bought some materials and last week I finished the project. I like it but I may used to much different colors. I think it is a very nice relaxing technique. I think a new project will follow.

Best,

Charlotte

4 opmerkingen:

Diny zei

Ik vind je vogelhuisje prachtig Charlotte!
Heel erg leuk gedaan....ja soms moet je net even een zetje hebben en dan lukt het gelijk zie je wel!
Je hebt leuke pulletjes gekocht voor je verjaardag....gefeliciteerd nog!

Groetjes Diny

corryskaart zei

hoi charlotte
wat heb e er een geweldig mooi en vrolijk huisje van gemaakt erg mooi!! en zo op de foto te zien kan je weer heel wat freubelen,haha
groetjes corry

Unknown zei

Ik vind het heel leuk gedaan. Fijn ook dat ik je blog heb ontdekt.
Ben net een nieuwe blog gestart. Ik had al een blog donnacaramella. blogspot.be die nu meer een kookblog is en daarom ben ik gestart met kaartenendoosjes.blogspot.be.
Neem gerust eens een kijkje.

Mieke zei

Wat leuk dat vogelhuisje!