maandag 1 juni 2020

Miel

Hoi bloggers




Begin deze maand werd Miel geboren. Het duurde even voor ik de tijd vond om voor zijn ouders en "grote" zus Elvire een persoonlijke kaart te maken maar gisteren dan toch gelukt... met Rani in bed, Dirk in de tuin en Vera achter de computer met filmpjes van haar juf. Dat laatste gebeurt niet zo vaak maar donderdag mag ze terug naar school en de juf postte enkele filmpjes van liedjes, de klas, het ochtendritueel,.. dus dat leek me wel leuk voor haar om er terug in te komen. Tot mijn verbazing kan ze na 2,5 maand nog steeds het ochtendliedje zingen (nooit geoefend in tussentijd), wat een geheugen!


Maar terug naar mijn kaart. Ik gebruikt mijn woordenpons van We R Memory Keepers ( really love it!), een mooi stuk gestructureerd cardstock van bij Elke uit pre-corona- tijdperk en that's it! Ik stak de kaart in een mooie crème- kleurige, gestructureerde enveloppe. Dat maakt het helemaal af: CAS/LIM en stijlvol, net zoals het originele geboortekaartje.



Ter info: Ik heb intussen een grote diamondpainting besteld en kijk er naar uit om er mee te starten!

Groetjes,
Stay safe,
Charlotte

4 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Charlotte, altijd leuk om een persoonlijke kaart te sturen. Fijn dat Vera weer naar school gaat, ze zal het vast weer leuk vinden. Ik werk zelf als vrijwilliger op een basisschool, nu nog niet met de kindjes. Ik heb al wel kindjes gesproken en de meeste kindjes zijn blij om weer op school te zijn. Ik ben benieuwd naar je nieuwe grote project!

GerJanne zei

Hoi Charlotte,
mooi eenvoudig jaartje maakte je. Leuk zo die letters.
En dat Vera dat liedje nog kent... ja dat is zo bijzonder aan kinderen. Twee van mijn minderen kunnen nu nog spontaan en liedje zingen van een kerstmusical waaraan ze meededen toen ze 6 en 8 waren (nu 29 en 31). Dan komt het zo weer boven. Typisch!
En weet je wat ik ergens zag? Dat je van een foto ook een diamond painting kunt laten maken. Zo mooi! Misschien wat voor jou als deze grote je goed bevallen is??

Ellen zei

Dit vind ik dus echt zo mooi! Die woordenschat is echt een uitvinding. Hahaha ja kinderen hebben een goed geheugen. Tof dat ze het ochtendliedje nog steeds uit haar hoofd kende.

Mieke zei

Ziet er chic uit!
En ik heb tussendoor ook filmpjes gepost met verhaaltjes en spelletjes. In het begin vond ik dat eng om te doen, maar de reacties van mijn kleuters er op, zorgden ervoor dat ik het leuk begon te vinden, haha ❤