donderdag 30 april 2020

Bedankt

Goedemorgen



Wat ben ik fier op mijn jongste dochter! Ze stapt sinds Pasen helemaal zelfstandig! Het is voor haar een lange weg geweest en daarom wil ik twee mensen in het bijzonder bedanken om met haar die weg te wandelen, te helpen, te motiveren, begeleiden... waar nodig.


Met het uitladen van de verhuisdozen kwam ik een oude flow: book for paperlovers tegen. Wat heerlijk! Zelfs er gewoon door bladeren is een echte ontspanning voor mij. Het papier met de planten is hip en leek me wel geschikt voor een bedankkaartje.

Ik ben niet helemaal overtuigd van de rode cardstock die ik gebruikte. Achteraf bekeken vind ik het contrast wat groot met het zachte plantenpapier. Ik stel vast dat ik het moeilijk heb met zachte en lichte kleuren te gebruiken. Mijn automatische piloot grijpt altijd naar felle en harde kleuren. Dat is trouwens hetzelfde in mijn kleerkast 😎 die laatste is een ware kleurboek van rood, oranje, fuchsia,... 


 Bij het opruimen toch nog maar een labeltje gemaakt met enkele restjes. Deze komt vast nog eens van pas.

Stay safe
Charlotte


4 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat heb je leuke kaarten gemaakt Charlotte! Wat goed dat je dochter loopt, ik lees dat het niet vanzelf ging, maar wat fijn zeg.

GerJanne zei

Ach ja, het ene kind is sneller dan het andere! Helemaal niet erg.
Je kaarten zijn heel gaaf! EN toepasselijk!

Ellen zei

Mooie papiertjes heb je voor de bedankkaartjes gebruikt! Het labeltje is ook heel leuk, mooi eyeletje.

Nancy zei

Hey Charlotte,

Wat een leuke bedank-kaartjes!
Hier vliegen de kleurtjes inderdaad over tafel!
Morgen foto's op mijn blog...

Liefs,
Nancy