vrijdag 10 april 2020

Jerom

Hallo iedereen,



Op 23.03.20 werd mijn prachtige neefje Jerom geboren. Gezien de situatie en tot onze grote spijt zijn we enkel op (k)raambezoek kunnen gaan maar we sparen al onze knuffels tot een later tijdstip.









Ik maakte uiteraard een kaartje ter gelegenheid van deze heugelijke gebeurtenis. Nadat ik het geboortekaartje gezien had, heb ik een weekje ideeën laten rijpen. Uiteindelijk werd het iets helemaal anders dan wat er in mijn hoofd allemaal gepasseerd was, maar zo gaat dat met een creatief proces naar het schijnt.





Op mijn Amerika-trip, hebben wij een winkel van de keten "Paper Source" bezocht. Wat een hemel op aarde! Jammer (of gelukkig!) dat ik met het vliegtuig was, ik had de hele winkel kunnen leegkopen. Ik kocht uiteindelijk één souvenir voor mezelf: het Word Punch Board van We R Memory Keepers. Je kan meerdere letters tegelijk uitponsen in een leuk maar strak lettertype.





De kaart doet me een beetje denken aan de kaartjes die ik maakte voor broer en zus Thibault en Annaëlle.Ze hebben dezelfde LIM uitstraling en hetzelfde kleurenpallet. Toch zit er een paar jaar tussen de 3 kaarten (2014-2017-2020). Ik maak mezelf dus graag wijs dat er toch een soort van evolutie in zit... Wat denken jullie?


Heel veel groetjes,
Keep safe,
Charlotte


2 opmerkingen:

Ellen zei

Dit is gaaf zeg! Lijkt mij echt geweldig zo’n punchboard voor letters.

Diny zei

Wow....wat gaaf Charlotte!
Ik weet niet of ik me had kunnen inhouden in zo'n mooie winkel met prachtig papier hoor!
Groetjes en fijne paasdagen,
Diny