vrijdag 27 maart 2020

Schoppen tegen heilige huisjes...

Hoi allemaal,

We maken allemaal onze kaartjes graag zelf, gebruikmakend van onze geliefde tools en bij voorkeur nog eens 100% afgestemd op de ontvanger, de gelegenheid,..
Toch durf ik hier volgende tip plaatsen, voor die avond dat je liever niet meer uit zetel komt of dat vreselijk moment waarop alle excuses goed zijn om niet te hoeven strijken. 😁


Naar aanleiding van de coronaquarantaine ( en ook wel ter promotie van hun app denk ik 😉) kan je met de bpost mobile card app kan je nog tot 3 april, 10 fotokaartjes verzenden. Gebruik de promocode LOVEYOU. Een duidelijke en uiterst uitgebreibde beschrijving kan je terugvinden op de website van radio 2


Ik heb in naam van de meisjes reeds kaartjes verstuurd naar hun grootouders en overgrootouders. Heiligschennis voor mijn knutselhart? Misschien, maar de ontvangers waren super blij en verrast en het geeft toch weer even een beetje afleiding.


Veel plezier en stay safe!
Charlotte


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dàt is een leuke tip - straks zoek ik die ook eens op en probeer die!
Heel mooie weblog heb je, een plezier om eens in rond te wandelen.
Geniet van jullie weekend en hou het veilig!
Paul (Thomas Pannenkoek)

Mieke zei

Ik heb ondertussen ook al verschillende kaarten met deze app verstuurd, super tof! Nog bedankt voor die tip!! ♥

GerJanne zei

Nou dat is toch super zo'n enige foto als kaart te versturen! Mag best voor een keer ;-)

Ellen zei

Alle post is leuk en welkom, zeker momenteel. Prima tip dus :-)

Nancy zei

Hey Charlotte,

Ik kreeg van mijn jongste dochter ook zo'n kaart... Ze zijn super!
Ben er zelf nog niet aan toe gekomen en ik heb ook een heleboel 'Blijf in je kot-kaarten' gemaakt en verstuurd. Maar het is echt wel een hele fijne actie. Tof dat je 't bij deze nog een keer gepromoot hebt!
Jullie oma's zullen de kaarten van de meisjes zeker gewaardeerd hebben!!

Liefs,
Nancy