maandag 7 maart 2022

Afscheid...

 Hoi allemaal,




Afgelopen week namen wij afscheid van de dooppeter van Dirk. Nog niet zo heel erg lang geleden maakte ik dit cadeau ter gelegenheid van zijn pensioen en 65e verjaardag.

Op de rouwbrief werd gekozen voor een aquarel van zijn schoondochter. Zijn fiets tegen een boom, symbolischer kan het haast niet... Ook tijdens de afscheidsplechtigheid vormde zijn fiets en het fietsen een rode draad, hij was immers erg bedreven. 



Een rouwkaart op maat, met een hoofdrol voor de fiets, dat was mijn doel. Ik had al eerder aangegeven dat ik nog eens iets anders wou proberen met de air brush pens van de recentste kerstkaarten en voila... daar was mijn kaart. De opmerkzame kijker merkt mogelijks heel subtiel de kleine ' omega ' op in de wielen van het fietsje, een symbool voor de eeuwigheid. 

Hopelijk kan de kaart troost brengen voor het gezin. Wij zullen alvast nog veel aan hem denken...


Zolang we niet vergeten,

gaat niets verloren..






3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Charlotte,

Wat een mooie, gepersonaliseerde afscheidskaart. Ook jouw kado-in-kader voor zijn 65ste verjaardag is super mooi. Jammer dat hij er niet lang van heeft kunnen genieten!

Liefs,
Nancy

Yvette zei

Charlotte, zo'n gepersonaliseerde kaart is mooi en ik veronderstel dat dit ook troost geeft voor de familie in die moeilijke periode. Je geschenk voor hem was mooi gemaakt, wel jammer dat hij er niet lang heeft van kunnen genieten.
Lieve grtjs,
Yvette

Marjan zei

Heel mooi deze rouwkaart voor n.a.v. het overlijden van een fervent fietser. Je hebt een heel mooie techniek gebruikt en de fiets is zeker een mooi symbool.
Hij heeft zo te lezen niet heel erg lang mogen genieten van het pensionado zijn.
De aquarel van zijn schoondochter is trouwens ook erg mooi.